MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.




Sepertimana yang dialami seorang pesakit di Selangor, luka di kaki itu pada asalnya tidak terlalu luas. Namun semakin hari luka terus menjalar, sehingga kulit di sekitarnya lebam. Gangren muncul kerana pembuluh darah pesakit diabetes mellitus mudah menyempit. Kadar gula dalam darah pengidap diabetes sejak 2002 itu melonjak tinggi hingga 423 mg/l (normal 200 mg/l). Doktor akan memotong kaki jika gangren menjalar sampai pergelangan kaki.

Gangren terjadi ketika dia menaiki kenderaan ke Kuala Lumpur untuk menziarahi saudaranya. Kakinya terkena besi enjin kenderaan yang dinaikinya. Akibatnya tumit kakinya melepuh, kemudian membengkak berisi cecair. Untuk mengatasinya doktor mengoyak dan mengeluarkan cecair tersebut dan kemudian menjahitnya. Penyakit diabetes yang dihidapinya membuatkan luka tidak juga sembuh. Dalam masa 3 bulan, luka itu semakin lebar dan dalam. Luka itu tembus sehingga ke telapak kaki dan menjadi gangren. Keadaan itu menyebabkan pesakit tidak mampu berdiri, apatah lagi berjalan sehingga terpaksa bergantung kepada kerusi roda. 

Penyakitnya tidak juga sembuh, akhirnya dia mencuba propolis sebanyak 1 kapsul 3 kali sehari. Setelah 3 hari pengambilan propolis, luka berdenyut, petanda deria saraf kembali aktif. Pengambilan propolis ditingkatkan menjadi 3 kapsul setiap kali minum dengan kekerapan yang tetap.

Dua minggu pengambilan propolis, nanah tidak keluar lagi. Bau busuk mula hilang. Luka di telapak kaki mula mengering dan luka di tumit kaki tertutup. Lebam di sekitar luka semakin pudar. Ketika itu pengambilan propolis masih disertakan dengan ubat hospital. Setelah ubat yang diberi oleh doktor habis, pesakit hanya mengambil propolis. Sebulan selepas itu, luka di tumit mengering dan luka di tapak kaki juga mengering. Selepas dua bulan pengambilan propolis, kerusi roda tidak lagi digunakan kerana dia sudah mampu berdiri dan berjalan kaki.

Wallahua'lam.

Sumber rujukan: Trio Herbal, Dulu Dibuang, Kini Dicari.


One Comment

  1. Thanks for sharing very useful and interesting information with us.

    ReplyDelete