MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.

Apa khabar semua?...hari ni kita tukar topik sikit la.....cerita bab makan pulak..

Kali ni nak ajak anda semua... jom....jalan-jalan cari makan di Restoran Syamille yang terletak di No 35 & 37, Jalan USJ 21/11, 47630 Subang Jaya, Selangor. Restoran ni memang dikenali orang ramai di kawasan ni dan dah bertahun di sini. Dimilikki oleh Syamille Agro Farm Sdn Bhd.

Restoran ni dibuka setiap hari kecuali Ahad dan cuti umum bermula 7.30 pagi hingga 11.00 malam. Macam biasa..hidangan sarapan pagi ada roti canai, kuih-muih, nasi goreng, mee goreng dsbnya, manakala pada sebelah tengahari, ada hidangan makanan nasi campur dengan berbagai jenis lauk-pauk. Rasa-rasa nak tukar selera, boleh order macam-macam makanan lain seperti nasi goreng yang ala-ala siam tu..., ataupun makanan ala barat seperti steak, fish & chips, burger, pizza, spaghetti dan banyak lagi. Ummphh..sedap tu. Kat bawah ni ada disertakan menu makanan dan minuman di sini.

Yang pastinya....jika nak beli Madu Kelulut dan Propolis Kelulut Syamille....kat sini pun ada di jual. Dan kebiasaannya di sinilah tempat kami bertemu dan berbincang dengan pengedar dan pelanggan madu kelulut Syamille. Alhamdulillah.











Leave a Reply