MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.

Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.



Awal pagi lagi dah pergi ke bahagian belakang ladang untuk tengok sarang-sarang lebah kelulut kat situ, kawasan tu ada pokok durian.

“Oh kome, deghoyan udah lughoh”. Apa lagi..kutiplahh..terus bawak balik ke kawasan pejabat dan makan ramai-ramai. Memang sedap….

Di Syamille Agrofarm & Resort ada banyak pokok durian. Pada waktu-waktu macam ni lah, pengunjung-pengunjung yang menginap kat resort Syamille pun beruntung sebab boleh makan durian free…rambutan dan cempedak pun ada juga…

Ikutkan pengalaman kami menternak lebah kelulut, jika sarang di letak di bawah pokok-pokok durian, kemungkinan besar madu kelulut asli juga akan berperisa durian. Unik kan !!! SubhanALLAH.


 Kat bawah pokok durian tu ada sarang-sarang koloni lebah kelulut.



Leave a Reply