MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.



Alhamdulillah...., kini projek ternakan lebah kelulut Desa Lestari SYAMILLE-KKLW telah sampai ke peringkat perlaksanaan dan pemantauan hasil. Projek usahasama ini adalah salah satu usaha Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) untuk memperkasakan industri kampung serta membantu meningkatkan hasil pendapatan orang kampung disamping menyumbang kepada peningkatan pengeluaran madu kelulut asli di dalam negara.

Kampung-kampung peringkat awal yang terpilih telah menghantar wakil bagi menghadiri kursus ternakan lebah kelulut di Syamille Agrofarm sejak beberapa bulan yang lalu. Oleh kerana projek besar ini telah menjadi salah satu agenda peringkat nasional, kursus tersebut akan diteruskan dari masa ke semasa kerana banyak lagi kampung di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak akan turut serta di dalam program ini.

Beberapa kampung telah dipilih sebagai perintis kepada projek ini. Tahniah kepada Kg. Sempeneh, Batu Kurau, Taiping, Perak yang telah menerima penghantaran pertama sarang-sarang lebah kelulut ini pada hari semalam, Khamis, 18/7/2013.

Seterusnya, kampung lain yang akan menerima penghantaran peringkat pertama ini adalah Kg. Mengkuang Titi, Kg. Paya Guring, Kg. Parit Bugis, Kg. Alor Limbat dan Kg. Bujang. InsyaAllah.














Leave a Reply