MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.

Alhamdulillah...sepertimana yang dijangka, pada hari ketiga dan keempat ini sambutan yang kami terima amat luar biasa. Ramai pengunjung yang singgah di booth kami untuk mengetahui lebih lanjut mengenai khasiat madu lebah kelulut. 

Untuk menampung permintaan dan jualan hari keempat, pada malam sebelumnya kami terpaksa mengambil stok yang baharu dari ladang di Kuala Kangsar. Kami juga telah menawarkan harga promosi (less 20%) untuk semua produk kami pada hari keempat dan ini menyebabkan booth kami dipenuhi oleh orang ramai yang berhasrat mendapatkannya.

Di sini kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pengunjung, pelanggan dan pengedar kami di atas sokongan yang telah diberikan kepada Syamille Agro Farm. Sekiranya ada kesilapan tutur kata mahupun apa jua kekurangan semasa kami mengendalikan booth kami pada kali ini, kami menyusun jari memohon ampun dan maaf. Insya-Allah, kami akan menyertai MIHAS 2014.

Kepada para pelanggan yang ingin mendapatkan maklumat lanjut tentang produk madu kelulut atau pun berhasrat menjadi pengedar kami, sila hubungi Hj. Zulkifli di 019-7318141 atau kelulutmalaysia@yahoo.com. Wassalam.

 Dihadapan booth Syamille Agro Farm

Kunjungan rombongan dari Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah
yang diketuai oleh Dato' Nursiah Arshad TKSU(D)



Leave a Reply