MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.

Dengan segala hormatnya, posting sebelum ini http://kelulutmalaysia.blogspot.com/2013/04/kursus-ternakan-lebah-kelulut-mei-2013.html adalah dirujuk.

Adalah dimaklumkan bahawa pihak Syamille telah mengubah tarikh Kursus Ternakan Lebah Kelulut daripada 8 & 9 Mei, 2013 kepada 22 & 23 Mei 2013. Tempoh kursus, lokasi dan yuran kursus tidak berubah. Perubahan ini dilakukan berikutan keadaan semasa dan permintaan dari beberapa orang peserta. Semua peserta yang telah mendaftarkan nama telah dimaklumkan tentang perubahan tarikh ini. 

Kepada Tuan-Puan yang berminat, sila daftarkan nama sesegera yang mungkin. InsyaALLAH.
   
NAMA    : KURSUS TERNAKAN LEBAH KELULUT
TEMPAT : SYAMILLE AGROFARM & RESORT, KUALA KANGSAR, PERAK.
TEMPOH: 2 HARI 1 MALAM
TARIKH  : 22 & 23 MEI, 2013
HARI      : RABU & KHAMIS
MODUL  : TEORI & PRAKTIKAL
PESERTA: MAKSIMA 30 ORANG 
UMUR     : 18 TAHUN KE ATAS (LELAKI/PEREMPUAN)
PENGINAPAN: DISEDIAKAN
MAKAN/MINUM: DISEDIAKAN
YURAN   : RM800 SEORANG
   
Oleh kerana tempat adalah terhad, sila daftarkan diri dengan secepat yang mungkin dengan menghantar maklumat diri seperti NAMA, ALAMAT RUMAH, NO KP, NO TEL dan ALAMAT E-MAIL kepada Hj. Zulkifli Zambri melalui kelulutmalaysia@yahoo.com atau talian 019-7318141.
Harap maklum.

Dewan Syarahan untuk peserta kursus

Restoran untuk kemudahan makan & minum

Chalet untuk penginapan peserta kursus


Leave a Reply