MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.



Haaa....En. Nizar ini berumur 67 tahun tapi pergerakannya seperti orang muda. Perwatakannya yang cergas, ceria dan berfikiran terbuka terbukti telah memantapkan tahap kesihatannya untuk senantiasa berada pada keadaan yang baik. Ditambah pula dengan amalan pengambilan madu dan propolis kelulut Syamille, membuatkan tubuh badannya lebih cergas dan fikirannya lebih cerdas. Baru-baru ini En. Nizar berkunjung lagi ke Syamille Agro Farm Kuala Kangsar. Dengan memakai kasut boot, dia akan pergi ke serata tempat dalam ladang Syamille dari pagi sampai petang, tanpa rasa letih atau jemu. Dia tidak menghampakan permintaan kami apabila diminta memberikan beberapa gaya dan aksi tersendiri yang menarik, untuk mempromosikan madu kelulut dan propolis kelulut Syamille. Terima kasih daun keladi En. Nizar.
Agak-agaknya lah, yang seangkatan dengan En. Nizar ni, boleh tak buat aksi begini..?
Walaupun dah beberapa kali turun dan naik atas batu besar ni, dan buat aksi melompat, En. Nizar masih mampu membuat pelbagai gaya.


Leave a Reply