MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.

Syamille's Black & Gold Match Box

Madu Kelulut - Sachet 15g



Berita baik untuk semua…

Berikutan sambutan dan permintaan yang menggalakkan dari orang ramai, insyaAllah, pada pameran produk halal antarabangsa MIHAS di KLCC pada 3 – 6 April 2013, yang akan berlangsung tidak lama lagi, Syamille Agro Farm Sdn Bhd akan melancarkan produk madu kelulut dalam bentuk bungkusan kecil (sachet).

Setiap sachet mengandungi 15g (10ml) madu kelulut 100% asli di mana ianya sesuai untuk diminum terus atau dicampurkan dalam segelas air. Untuk edaran dan jualan, 12 sachet akan disediakan di dalam setiap kotak (match-box) yang sangat menarik. Pada masa ini, madu kelulut Syamille diedarkan dalam bentuk botol kaca berkapasiti 200g, 400g dan 1kg.

Dengan adanya sachet ini, ia akan memudahkan orang ramai untuk meminum/memakan madu kelulut terutama bagi mereka yang sentiasa bergerak aktif, pelajar, pekerja, perantau dan sebagainya. Ia juga ringan dan mudah dibawa ke mana sahaja.

Samada anda duduk di rumah, di hospital, bekerja lebih masa, bekerja out-station, bermusafir mengerjakan haji/umrah, tinggal di asrama atau apa jua keadaan anda, insyaAllah anda tidak perlu risau lagi dan boleh minum/makan madu pada bila-bila masa.

Harga sekotak berapa….? Tunggu…. kami akan umumkan tidak lama lagi. Apa pun, terima kasih daun keladi di atas kesetiaan dan sokongan padu yang anda berikan kepada kami. Alhamdulillah…….


Leave a Reply