MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.



Allah SWT telah menjadikan Al-Quran sebagai satu sumber yang mengandungi keberkatan (banyak faedah-faedah dan manfaatnya) kepada hamba-hambaNya yang suka membaca, mengamalkan isi kandungannya, mengambil pengajaran dan berhukum dengan hukuman yang ditentukan oleh Allah Ta’ala serta melaksanakan segala perintahNya dan meninggalkan segala laranganNya.



Sama-sama kita renungi dan hayati Firman Allah SWT:



“Dan ini ialah Kitab (Al-Quran) yang Kami turunkan, yang mengandungi berkat (banyak faedah-faedah dan manfaatnya).” (Surah Al-An’aam:92)


“Dan Al-Quran ini adalah suatu kitab (peringatan) yang mempunyai berkah yang telah kami turunkan. Maka mengapakah kamu mengingkarinya?” (Al Anbiyaa':50)

“Ini adalah sebuah kitab yang Kami turunkan kepadamu penuh dengan berkah supaya mereka memperhatikan ayat-ayatnya dan supaya mendapat pelajaran orang-orang yang mempunyai fikiran.” (Shaad:29).
 
Oleh itu, dengan niat berusaha dan bertawakkal hanya kepada Allah SWT, semua madu kelulut keluaran Syamille Agro Farm akan dibacakan dengan 30 juzuk Al-Quran diikuti dengan doa-doa berkaitan oleh guru-guru dan pelajar-pelajar Ma’had Tahfiz An-Nuri. Dengan usaha begini, kami yakin dan percaya Allah SWT akan menambahkan keberkatan ke atas madu kelulut tersebut. InsyaAllah.



Ma’had Tahfiz An-Nuri yang didaftarkan pada tahun 2009 ini beroperasi sepenuh masa pada setiap hari dan terletak di dalam kawasan Syamille Agro Farm. Kini pelajarnya seramai 18 orang dan keseluruhan kos operasi ditaja sepenuhnya oleh Syamille Agro Farm.


Wallahua’lam.



Pelajar-pelajar Tahfiz An-Nuri


Leave a Reply