MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.



Madu kelulut terkenal dengan kandungan khasiatnya yang tinggi dan menjadi perhatian ramai orang pada ketika ini. Selain amalan memakan madu kelulut ini dapat memberi manfaat kepada bahagian anggota dalam tubuh badan, mengikut para pengkaji bidang perubatan dan kecantikan, ia juga sangat baik untuk kegunaan di bahagian luar badan terutama sekali rawatan yang melibatkan kulit manusia.

Kedapatan kini di pasaran tempatan dan luar negara, banyak produk yang menggunakan madu kelulut sebagai bahan campuran khas untuk menambah keberkesanan produk tersebut seperti produk kosmetik, sabun mandian, krim kecantikan dan sebagainya, malah permintaan di pasaran sangat tinggi dan jualannya laris.

Alhamdulillah, di bawah Program Desa Lestari, Desa Abad ke 21 anjuran KKLW dan Syamille, Koperasi Kampung Mengkuang Titi, Bukit Mertajam, Pulau Pinang turut berpeluang mengadakan aktiviti ternakan lebah kelulut di tempat mereka. Dengan aktiviti tersebut, mereka berupaya menghasilkan madu dan propolis kelulut.

Dengan adanya pengeluaran madu kelulut dari ladang ternakan sendiri, mereka telah berjaya membangunkan produk hiliran berasaskan madu kelulut iaitu Shower Gel dan Hair Revived Tonic. Tahniah dan semoga usaha mereka ini menjadi contoh kepada pengusaha ternakan lebah kelulut yang lain. InsyaAllah.



Leave a Reply