MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.

Madu Kelulut Syamille - Produk Ikon Majlis Pra Pelancaran KUD 2013


Jom...jumpa kami di Putrajaya pada 25 - 29 September 2013


KUALA LUMPUR 2 Sept. - Karnival Usahawan Desa 2013 (KUD 2013) selama lima hari bermula 25 September ini di Laman 1Malaysia, Putrajaya menyasarkan hasil jualan sehingga RM5 juta.

KUD 2013 siri kelima itu turut menjangkakan jumlah pengunjung seramai 700,000 orang berbanding setengah juta pada tahun lepas.

Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal berkata, pihaknya membuat beberapa pembaharuan bagi membantu usahawan luar bandar mempromosikan produk mereka kepada orang ramai pada acara yang akan diadakan itu.

"Kali ini beberapa sektor lain yang boleh membantu usahawan ini seperti institusi kewangan dan kaedah pemasaran akan didedahkan kepada usahawan supaya penjualan boleh mencapai tahap maksimum," jelasnya selepas prapelancaran KUD 2013 di Sri Pentas, Bandar Utama di sini.

Yang turut hadir, Timbalan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Alaxender Nanta Linggi dan Ketua Setiausaha kementerian, Datuk Ibrahim Muhamad.
Tambah Mohd. Shafie, KUD 2013 akan membantu usahawan yang mempunyai produk berkualiti tetapi bermasalah memasarkannya.

"Karnival ini secara tidak langsung memberi pendedahan kepada masyarakat umum mengenai usaha kerajaan membangunkan industri kecil dan sederhana khususnya di luar bandar.

"Ia akan dijadikan platform terbaik dalam penyediaan peluang dan ruang pasaran serta jaringan perniagaan yang lebih luas kepada usahawan luar bandar bagi mempromosi produk secara terbuka dan jualan terus kepada pengguna," katanya.

Beliau menambah, usahawan di KUD 2013 turut akan diperkenalkan dengan mekanisme baharu bagi menjana produktiviti pengeluaran produk supaya hasil jualan terus meningkat dan tidak terhad dengan hasil guna tenaga sahaja.


Leave a Reply