MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.



Tahniah...semoga projek usaha sama antara Syamille dan Kg Kuala Medang berterusan dan bergerak maju ke hadapan.

2 Jun 2014

KUALA LIPIS - Kerajaan Pahang memperuntukkan RM1 juta dalam usaha untuk menjadikan Kampung Jeram Bechung dan Kuala Medang di sini sebagai hab ternakan madu kelulut bagi kawasan Pahang Barat.
  
Pengerusi Jawatankuasa Perumahan dan Perbandaran Negeri Datuk Wan Rosdy Wan Ismail berkata, bagi menjayakan projek berkenaan seramai 50 penduduk kampung berkenaan telah terpilih untuk menyertainya.
  
"Kita mendapati perusahaan madu kelulut jika diternak dalam tempoh empat bulan di kawasan seluas satu hektar boleh memberikan pendapatan bulanan melebihi RM3,000 sebulan di kawasan seluas satu hektar.
  
Selain dapat menjadikan dua kampung ini sebagai hab pengeluaran madu kelulut, projek ini juga boleh membantu meningkatkan ekonomi penduduk yang terlibat," katanya kepada Bernama di sini.

Ini kerana katanya, madu kelulut merupakan produk kesihatan yang mendapat permintaan banyak di dalam dan di luar negara, malah ada di kalangan pengusaha ternakan ini berjaya menjadi jutawan.
  
Katanya,  projek itu akan diperluaskan ke kampung-kampung lain di kawasan Dewan Undangan Negeri Jelai dalam usaha untuk menjadikan daerah ini sebagai pengeluar utama madu kelulut di Pahang.  - Bernama


Leave a Reply