MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.



Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.



Pengedar Produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia.

Syamille Agro Farm Sdn Bhd di Kuala Kangsar, Perak, adalah penternak komersil lebah kelulut yang berjaya menghasilkan madu kelulut asli yang bermutu tinggi dan penuh berkhasiat.

Pada masa ini, produk makanan sunnah, halalan toyibban penuh barakah dan hikmah, menjadi carian dan pilihan utama rakyat Malaysia untuk tujuan penjagaan kesihatan serta mencegah dan merawat berbagai jenis penyakit, bagi menggantikan ubatan klinikal yang kebanyakannya berasaskan bahan kimia/dadah.

Bagi memenuhi permintaan yang tinggi, kami telah meningkatkan hasil pengeluaran madu kelulut dan kini membuka peluang kepada mereka yang berminat dan bersemangat untuk menjadi pengedar rasmi produk kami.

Madu kelulut kami adalah asli dan tulen, tidak diproses, tanpa bahan pengawet, tanpa bahan campuran dan tanpa bahan perisa mahupun bahan pewarna. Bagi menjamin keaslian serta ketulenan madu dan propolis lebah kelulut kami, kerja-kerja penuaian, penyimpanan, pembungkusan dan pengedaran utama dikawal selia dan dilaksanakan sendiri oleh pihak pengurusan Syamille Agro Farm.

Kami melantik dan berurusan terus dengan pengedar dan sebagai permulaan, kami menggalakkan pengedar menghadiri sesi taklimat dan latihan yang kami sediakan di ladang ternak supaya memperolehi pengetahuan tentang produk kami dengan lebih mendalam.

Kepada Tuan/Puan yang berminat menjadi pengedar rasmi bagi kawasan/zon tertentu, samada secara sambilan mahupun sepenuh masa, sila berikan alamat email ataupun no tel ke kelulutmalaysia@yahoo.com atau 019-7318141 untuk kami hubungi semula dan menyampaikan maklumat tentang syarat menjadi pengedar.


9 Comments

  1. saya berminat menjadi pengusaha di sarawak..bagaimana carannya kah?

    ReplyDelete
  2. emel sy habsah674@gmail.com...sila emel sy ttg syarat jadi pengedar. saya ada kedai di gm klang wholesale city

    ReplyDelete
  3. saya mempunyai madu kelulut.. boleh dibeli secara borong tapi saya tidak ada pemborong untuk madu kelulut saya..berminat bleh email rashidah_sheedah@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. pm sy mcm mana nak jadi pembekal
    017 8227 226 whatapps yer

    ReplyDelete
  5. saya dah mulakan menjualkan kelulut madu, semakin yakin, mahu kembangkan niaga ini utk kawasan Pahang, Melaka, johor dan NS.
    Kalau terima, tolong whatsapp atau Telegaram saya 019 9668686.. Yusof

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy brminat nk jd pengedar.tolong wsup ke 0182940733 atau email fazilmalib@gmail.com

      Delete
  6. Sy berminat nk jd pengedar
    Wasap sy 0172630214

    ReplyDelete
  7. saya berminat nk jd pengedar,apakah syarat-syaratnya
    Wasap sy 0194376718

    ReplyDelete
  8. saya berminat nk jd pengedar, apakah syarat-syaratnya
    Wassap sy 0194376718

    ReplyDelete