MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

MADU KELULUT SYAMILLE - TERBAIK UNTUK ANDA

We are an established Commercial Beekeeper of Kelulut Bee/Stingless Bee/Trigona Bee in Malaysia, producing the finest grade, high quality honey and propolis products that are rich in anti-oxidants, anti-fungal, anti-bacterial and anti-inflammatory. The honey is light in color with delicious sweet & sour fruit taste. These honey and propolis are naturally suitable to cure illnesses through traditional treatment methods such as diabetes mellifluous, stroke, hepatitis, cancer, hypertension, kidney stones, gout, cough, etc. In terms of nutritional value and benefit, it is very much better than the normal honey.

Pengedar produk Madu Kelulut jenama SYAMILLE dikehendaki untuk seluruh Malaysia. Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.


Untuk mendapatkan senarai Pengedar yang berdekatan, sila Hubungi PEJABAT KAMI 05-7520209.









Dalam tubuh terjadi proses penghancuran dan proses pembangunan, seiring bertambahnya umur maka lebih banyak terjadi proses penghancuran daripada proses pembangunan, dan secara berkala akan terjadi proses penuaan pada setiap bahagian tubuh yang menyebabkan beberapa gejala seperti berikut:

Kulit mulai keriput dan rambut mulai memutih

Termakannya Tulang Lunak (Cartilage), hal ini dapat menyebabkab rasa sakit pada tubuh.

Kerosakan pada bahagian otot serta organ saraf motorik yang terdapat dalam saraf otot.

Adanya katarak pada mata sehingga menyebabkan lemahnya pandangan.

Berkurangnya fungsi panca indera seperti misalnya pendengaran.

Berkurangnya daya ingat dan konsentrasi.

Adanya penyakit pada peredaran darah pada anggota tubuh, misalnya Arteriosclerosis dan juga penyemputan urat saraf, dan itu dapat menyebabkan penyakit berbahaya lainnya pada otak, jantung, dan sebagainya pada anggota tubuh.

Semenjak masa waktu yang lalu, para doktor telah memberi madu bagi orang tua lanjut usia sebagai suplemen dan ubat, dan hal itu amat berguna bagi kesihatan mereka, dan meringankan penyakit-penyakit yang menimpa para lanjut usia dan juga dapat melambat proses penuaan sehingga dapat memanjangkan umur.

Disebutkan bahawa seorang penulis yang berasal dari Polandia bernama Trimithky hanya memakan madu selama tiga puluh tahun dengan ditambah dengan makanan ringan lainnya, dan ia hidup selama seratus tahun, ia kuat dan giat. Demikian pula seorang ilmuan yang bernama Mulbakhir, hidup selama seratus dua puluh tahun dengan keadaan sihat hingga akhir umurnya, dan sehari-harinya ia memakan madu.

Sumber: Super Food, Dr.Ahmad Syauqy Ibrahim.


Leave a Reply